Unelmien oppimisympäristö toisluokkalaisten kuvaamana : kohtaavatko arki ja unelmat?
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hyvä ja turvallinen koulu : kouluviihtyvyys ja koulun turvallisuus oppilaiden käsityksissä ja kokemuksissa
Ylinen, Irene (2011)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakoululaisten käsityksiä ja kokemuksia kouluviihtyvyydestä ja koulun turvallisuudesta. Kouluviihtyvyyteen liittyviä asioita selvitettiin kysymällä lapsilta myönteisiä ja ... -
Koira(t)koulussa : preventiivinen ja innovatiivinen lähestymistapa pedagogiikkaan
Koski, Outi (2014) -
"Omasta mielestään onnistunut ja ylpeä itsestään" : oppilaskulttuurisia merkityksenantoja kouluhyvinvointiin
Kangasmäki, Kirsi; Suortti, Henna (2017) -
Viihtyisä oppimisympäristö erään kuudennen luokan oppilaiden silmin
Hujanen, Pirita; Karvinen, Roosa (2015)Tutkimus selvittää tapaustutkimuksen keinoin millainen on oppilaiden mielestä viihtyisä oppimisympäristö. Tällä hetkellä koulut elävät murrosvaiheessa, jossa muutoksia tehdään uuden opetussuunnitelman näkökulmasta ja samalla ... -
Pulpetittomassa luokassa vaihdetaan paikkaa ja työtapoja : tapaustutkimus pulpetittomasta luokasta
Mäkinen, Milja; Rautakorpi, Disa (2018)Tutkimme pulpetitonta luokkaa oppimisympäristönä. Tutkimuksen tavoite oli vastata seuraaviin kysymyksiin: Millainen oppimisympäristö pulpetiton luokka on ja millaisia erityispiirteitä siinä on löydettävissä? Miten perinteisestä ...