dc.contributor.author | Tapio, Tiina | |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T12:42:52Z | |
dc.date.available | 2020-06-24T12:42:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70627 | |
dc.format.extent | 104 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Mistä mieli opiskeluun? : kuudesluokkalaisten kokemuksia ja käsityksiä mielekkäästä oppimisesta ja opiskelusta | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202006244817 | |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.rights.copyright | © The Author(s) | |
dc.rights.accesslevel | restrictedAccess | |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 302 | |
dc.subject.yso | kokemukset | |
dc.subject.yso | kriittinen pedagogiikka | |
dc.subject.yso | käsitykset | |
dc.subject.yso | mielekkyys | |
dc.subject.yso | oppilaat | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p14869 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p20298 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.rights.accessrights | This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities. | en |
dc.rights.accessrights | Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat. | fi |
dc.type.okm | G2 | |