Ympäristö- ja luonnontieto peruskoulun 3.-4.-luokkien opetussuunnitelman painopistealueena
Authors
Date
2001Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Jämijärven peruskoulun 7-9 luokkien ohjaussuunnitelma : Jämijärven peruskoulun 7-9 luokkien opinto-ohjauksen uuden opetussuunnitelman laatiminen
Jokela, Katariina (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2005) -
Osallistava sävellytysmenetelmä musiikinopetukseen : peruskoulun opetussuunnitelman 2014 tavoitteita ja oppimisen ydinmetaforia toteuttamassa
Huttunen, Taina (University of Jyväskylä, 2017)In my case study, I used two composing tasks to examine how the inclusive composing method (OSM) I have developed promotes the achievement of the aims of the new core curriculum for basic education 2014 and realises ... -
Draamakasvatus opettajan työvälineenä peruskoulun alaluokilla : laadullinen survey-tutkimus luokanopettajien draamakasvatuksen näkemyksistä ja käytänteistä
Herttua, Marika; Viitala, Anna (2003) -
Lapset ja aikuiset yhdessä ideaalikoulua luomassa : tutkimus oppilaiden toiveiden ja opetussuunnitelman perusteluonnoksen yhteisistä teemoista
Aulén, Anna-Mari (2015)Vuonna 2016 voimaan astuvien perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden uudistamisen yhtenä keskeisenä päämääränä oli oppilaiden osallistaminen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena olikin tuoda esille oppilaiden toiveita ... -
Hyvinvointi valtakunnallisessa vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelmassa : tutkimus opetussuunnitelman oppilaan hyvinvoinnin edistämisen keinoista ja hyvinvointikäsityksestä
Peltomäki, Laura (2018)Tässä tutkielmassa tarkastellaan sitä, kuinka vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet pyrkivät edistämään oppilaiden hyvinvointia. Lisäksi kartoitetaan uuden opetussuunnitelman hyvinvointikäsitystä vertaamalla ...