dc.contributor.author | Khawaja, Amna | |
dc.date.accessioned | 2019-07-11T07:36:14Z | |
dc.date.available | 2019-07-11T07:36:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Khawaja, A. (2019). Yhteistä menneisyyden tulkintaa vaalimassa vai kyseenalaistamassa?. <em>J@rgonia</em>, 17 (33), 88-93. Retrieved from <a href="http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907033554">http://urn.fiURN:NBN:fi:jyu-201907033554</a> | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65026 | |
dc.description | Arvio teoksesta Carla van Boxtel, Maria Grever & Stephan Klein (toim.).
Sensitive pasts. Questioning heritage in education. Berghahn Books. 2016. 294 s.
ISBN 978-1-78533-305-7. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | J@rgonia | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.title | Yhteistä menneisyyden tulkintaa vaalimassa vai kyseenalaistamassa? | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201907033554 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 88-93 | |
dc.relation.issn | 1459-305X | |
dc.relation.numberinseries | 33 | |
dc.relation.volume | 17 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Amna Khawaja, 2019 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | kirja-arvostelut | fi |
dc.subject.yso | historia | fi |
dc.subject.yso | kasvatus | fi |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |