dc.contributor.advisor | Rissanen, Mari-Jatta | |
dc.contributor.author | Naskali, Maiju | |
dc.date.accessioned | 2019-06-06T07:24:52Z | |
dc.date.available | 2019-06-06T07:24:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64390 | |
dc.description.abstract | Tämä tutkimus tarkastelee 4-7-vuotiaiden lasten ja metsäympäristön välisiä merkityssuhteita. Tarkoituksena on lisätä ymmärrystä siitä, millaisena ympäristönä lapset kokevat metsän. Kyseessä on tapaustutkimus, jonka aineisto kerättiin valokuvahaastatteluin. Ennen haastatteluja toteutettiin kaksi metsäretkeä lapsille tuttuun retkipaikkaan ja lapset ottivat valokuvia lempipaikois-taan. Johtopäätöksenä todettiin, että tutulla metsäpaikalla oli monenlaisia henkilökohtaisia ja yhteisiä merkityksiä lapsille. | fi |
dc.format.extent | 44 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | paikka | |
dc.subject.other | lapsuuden maantiede | |
dc.title | Metsä lasten paikkana : 4-7-vuotiaiden lasten keskusteluja metsän merkityksistä | |
dc.type | bachelor thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201906063009 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Varhaiskasvatus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Early Childhood Education | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | bachelorThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 104 | |
dc.subject.yso | metsät | |
dc.subject.yso | lapset (ikäryhmät) | |
dc.subject.yso | lapsuus | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |