Executive Summary
Ylimäki, T. & Niemi, E. (2008). Executive Summary. In: Niemi, E., Ylimäki, T. & Hämäläinen, N. (Eds.) Evaluation of enterprise and software architectures : critical issues, metrics and practices : [AISA Project 2005-2008]. Jyväskylä : University of Jyväskylä, Information Technology Research Institute, 2008. - (Tietotekniikan tutkimusinstituutin julkaisuja, ISSN 1236-1615; 18). ISBN 978-951-39-3108-7 (CD-ROM).
Päivämäärä
2008Kuuluu julkaisuun
Evaluation of enterprise and software architectures : critical issues, metrics and practices : [AISA Project 2005-2008] / Eetu Niemi, Tanja Ylimäki & Niina Hämäläinen (eds.). Jyväskylä : University of Jyväskylä, Information Technology Research Institute, 2008. - (Tietotekniikan tutkimusinstituutin julkaisuja, ISSN 1236-1615; 18). ISBN 978-951-39-3108-7 (CD-ROM).
Alkuperäislähde
http://purl.org/eprint/type/BookItemMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
From a Limited Option to an Established Admissions Method : ideas for developing the Open University Path : Summary of the Alternative Path to University project publication
Joutsen, Heli; Kuivalainen, Tuomo; Haltia, Nina; Lahtomaa, Mervi; Patja, Päivi; Krapu, Jenni; Ellfolk, Aino-Kaisa; Kekäläinen, Ulla; Savela, Paula; Vuori, Satu (University of Jyväskylä, 2021) -
We have evidence! : how vocational skills demonstrations have been implemented in practice : summary
Anttila, Pirkko; Kukkonen, Päivi; Lempinen, Petri; Nordman-Byskata, Carina; Pesonen, Keijo; Tuomainen, Soili; Hietala, Risto; Räisänen, Anu (Finnish Education Evaluation Council, 2010) -
Pedagogical Leadership among Directors and Deputies in Early Childhood Settings in Australia, Finland and Norway : A Summary of a Small-scale Study
Halttunen, Leena; Sims, Margaret; Bøe, Marit; Hognestad, Karin; Heikka, Johanna; Waniganayake, Manjula; Hadley, Fay (Bloomsbury Academic, 2022)Pedagogical leadership in this chapter is understood as a broad concept enacted within early childhood education (ECE) centres. Involving several actors, who can vary according to the country or local context. The extent ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.