IT artefact renewal : triggers, timing and benefits
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4602-9ISSN Search the Publication Forum
1456-5390Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3294]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Improving data quality in a process documentation system : requirements and benefits; a case study
Siltakorpi, Jukka (2021)Tämän tapaustutkimuksen tavoitteena oli selvittää kuinka datan laatua voitaisiin mitata ja kehittää prosessidokumentaatiojärjestelmässä. Dataa kerättiin olemassa olevaa dokumentaatiota tutkimalla, sekä kyselyn avulla. Datan ... -
The role of interaction quality in use of AI-based voice-assistant systems : evidence from Finland.
Chaudary, Ahmad (2023)This study focuses on the influence of interaction quality on users’ intention to use AI-based voice assistance systems (VAS). The study is conducted in Finland and reveals users’ behaviors toward AI-based VAS utilization. ... -
The use of Electronic Information Systems in social work : A scoping review of the empirical articles published between 2000 and 2019
Ylönen, Katri (Routledge, 2023)Sähköisiä tietojärjestelmiä käytetään laajasti sosiaalityössä, mutta empiirisiä tutkimustuloksia niiden käytöstä ei ole vielä analysoitu ja levitetty. Tässä kartoittavassa kirjallisuuskatsauksessa tarkasteltiin vuosien ... -
Client information systems’ support for case-based social work : experiences of Finnish social workers
Salovaara, Samuel; Ylönen, Katri (Routledge, 2022)In recent years, Finland has seen extensive development in the area of social and healthcare information management aimed at harmonizing client information systems (CISs) and ways of documenting client information. The ... -
Social welfare professionals willing to participate in client information system development : Results from a large cross-sectional survey
Martikainen, Susanna; Salovaara, Samuel; Ylönen, Katri; Tynkkynen, Elina; Viitanen, Johanna; Tyllinen, Mari; Lääveri, Tinja (Taylor & Francis, 2022)Human-centered design methods should be implemented throughout the client information system (CIS) development process to understand social welfare professionals’ needs, tasks, and contexts of use. The aim of this study ...