The unconventional teacher and his peers : analyzing the educational ideologies of the teachers in Tohru Fujisawa's Great Teacher Onizuka manga
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Naiskuvia japanilaisessa mangassa : analyysi neljän ikäryhmän sarjakuvista
Knuutti, Jussi (2012)Tämä pro gradu -tutkielma tarkastelee naiskuvaa neljässä japanilaisessa manga-sarjakuvassa, ensimmäisissä osissa kirjasarjoista Naruto (1999-), Fruits Basket (1999-2006), Oh! My Goddess(1988-) ja Happy Mania! (1996-2001). ... -
Finlandia - Fairy Vocational School : suomalaisuuden representaatio japanilaisessa mangasarjassa
Mähönen, Helmi (2021)Tutkielmassa tarkastellaan suomalaisuuden representaatiota Mei Noguchin Finlandia – Fairy Vocational School -mangasarjassa. Analyysin kohteena ovat henkilöiden, symboleiden, miljöön ja perinteiden kuvaukset mangan ... -
Kohti uutta Japania : Meiji-restauraatiota ympäröivän aikakauden 1853-1878 historiakuva Rurouni Kenshin-mangassa
Matalamäki, Eveliina (2011)Tässä tutkimuksessa käsittelen japanilaisen Rurouni Kenshin –mangan tapaa käsitellä historiallisia tapahtumia ja henkilöitä, jotka liittyvät vuonna 1868 tapahtuneeseen Meiji-restauraatioon. Restauraation yhteydessä poliittinen ... -
Analyzing science teachers’ support of dialogic argumentation using teacher roles of questioning and communicative approaches
Kilpelä, Jonathan; Hiltunen, Jenna; Hähkiöniemi, Markus; Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Viiri, Jouni (University Library System, University of Pittsburgh, 2023)The purpose of this study is to investigate how teachers use different types of discourse to support dialogic argumentation. Dialogic argumentation is a collaborative process in which students construct arguments together ... -
Cross-cultural analysis of teacher confirmation, student motivation, classroom emotion and emotional interest in China, Korea and Japan
Shen, Tingting (2016)This study investigates the relationship between teacher confirmation and student motivation across three cultures: China, Korea, and Japan and studies how classroom emotion and emotional interest influence this relationship ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.