The unconventional teacher and his peers : analyzing the educational ideologies of the teachers in Tohru Fujisawa's Great Teacher Onizuka manga
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Naiskuvia japanilaisessa mangassa : analyysi neljän ikäryhmän sarjakuvista
Knuutti, Jussi (2012)Tämä pro gradu -tutkielma tarkastelee naiskuvaa neljässä japanilaisessa manga-sarjakuvassa, ensimmäisissä osissa kirjasarjoista Naruto (1999-), Fruits Basket (1999-2006), Oh! My Goddess(1988-) ja Happy Mania! (1996-2001). ... -
Finlandia - Fairy Vocational School : suomalaisuuden representaatio japanilaisessa mangasarjassa
Mähönen, Helmi (2021)Tutkielmassa tarkastellaan suomalaisuuden representaatiota Mei Noguchin Finlandia – Fairy Vocational School -mangasarjassa. Analyysin kohteena ovat henkilöiden, symboleiden, miljöön ja perinteiden kuvaukset mangan ... -
Kohti uutta Japania : Meiji-restauraatiota ympäröivän aikakauden 1853-1878 historiakuva Rurouni Kenshin-mangassa
Matalamäki, Eveliina (2011)Tässä tutkimuksessa käsittelen japanilaisen Rurouni Kenshin –mangan tapaa käsitellä historiallisia tapahtumia ja henkilöitä, jotka liittyvät vuonna 1868 tapahtuneeseen Meiji-restauraatioon. Restauraation yhteydessä poliittinen ... -
Analyzing science teachers’ support of dialogic argumentation using teacher roles of questioning and communicative approaches
Kilpelä, Jonathan; Hiltunen, Jenna; Hähkiöniemi, Markus; Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Viiri, Jouni (University Library System, University of Pittsburgh, 2023)The purpose of this study is to investigate how teachers use different types of discourse to support dialogic argumentation. Dialogic argumentation is a collaborative process in which students construct arguments together ... -
Analyzing teacher talk using topics inferred by unsupervised modeling from textbooks
Espinoza, Catalina; Pikkarainen, Toni; Viiri, Jouni; Araya, Roberto; Caballero, Daniela; Jiménez, Abelino; Gormaz, Raúl (The Finnish Matehematics and Science Education Research Association, 2020)We propose a method that automatically describes teacher talk. The method allows us to describe and compare classroom lessons, as well as visualizing changes in teacher discourse throughout the course of a lesson. The ...