Hogyan neveljünk értő közönséget a komolyzenének?
Publisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-3898-7Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3605]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Possibilities of mobile marketing in classical music audience development : a charting survey on classical music audiences’ willingness to adopt an orchestra branded mobile application
Piiroinen, Petra (2019)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten klassisen musiikin ja erityisesti suomalaisten orkesteri- instituutioiden yleisöt suhtautuvat mobiiliapplikaatioihin markkinoinnin ja yleisötyön työkaluna. Klassisen musiikin ... -
A bécsi klasszikus dalirodalom a zeneiskolai szolfézsoktatásban = The role of Viennese classical songs in teaching solfeggio at music schools
Kedves-Herczegh, Mária (University of Jyväskylä, 2011) -
Mikä Jyväskylä Sinfonian konserteissa kiinnostaa? : sosiologinen ja esteettinen näkökulma yleisön konserttikokemuksen rakentumiseen
Siltainsuu, Heini (2011)Tässä tutkimuksessa tutkittiin Jyväskylä Sinfonian kevään 2009 neljän konsertin yleisöjä. Perusteellisen yleisöprofiilin lisäksi tarkoituksena oli kartoitettaa, mitä konsertit kuulijoilleen merkitsevät. Osana tätä kysyttiin ... -
Cultural adaptation, content, and protocol of a feasibility study of school-based “Let’s learn about emotions” intervention for Finnish primary school children
Sourander, A.; Ishikawa, S.; Ståhlberg, T.; Kishida, K.; Mori, Y.; Matsubara, K.; Zhang, X.; Hida, N.; Korpilahti-Leino, T.; Ristkari, T.; Torii, S.; Gilbert, S.; Hinkka-Yli-Salomäki, S.; Savolainen, H.; Närhi, V. (Frontiers Media SA, 2024)Introduction: Emotional awareness and emotion regulation are crucial for cognitive and socio-emotional development in children. School-based interventions on socio-emotional skills have the potential to prevent these ...