Show simple item record

dc.contributor.authorFrom, Kristine
dc.date.accessioned2010-01-20T11:35:59Z
dc.date.available2010-01-20T11:35:59Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-951-39-3801-7
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1118137
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/22736
dc.description.abstract en
dc.format.extent174 sivua
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in education, psychology and social research
dc.relation.isversionofISBN 978-951-39-3778-2
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otheractivity-based participation
dc.subject.othergrounded theory
dc.subject.otherinclusion
dc.subject.otherchild with special educational needs
dc.subject.otherco-operation
dc.subject.otherteamwork
dc.subject.otherorganisational learning
dc.title"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
dc.title.alternativeSubstantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-3801-7
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.subject.methodGrounded theory
dc.relation.issn0075-4625
dc.relation.numberinseries381
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.subject.ysotoiminnallisuus
dc.subject.ysotoimintaympäristö
dc.subject.ysoerityiskasvatus
dc.subject.ysoerityisoppilaat
dc.subject.ysoyhteistyö
dc.subject.ysotiimityö
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright