The concept of remediation: from print to web case study of "Spiegel-Online"
Authors
Date
2007Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Miksi maksaa kun ilmaiseksikin saa : lukijoiden halukkuus maksaa verkkojournalismista
Kangas, Jaana (2019)Tässä pro gradu -tutkimuksessa selvitettiin, mitkä tekijät vaikuttavat lukijoiden halukkuuteen maksaa verkkojournalismista. Tutkimuksessa selvitettiin myös, ketkä maksavat verkkojournalismista ja millä tavalla ja kuinka ... -
Videota videon tähden? : verkkovideoiden sisältö suomalaisissa seitsenpäiväisissä sanomalehdissä
Lahola, Marjaana (2014)Tässä tutkimuksessa perehdytään suomalaisten maakuntalehtien videoiden tarjontaan ja nykytilaan. Videoita suomalaisissa sanomalehdissä ei ole juurikaan tutkittu, vaikka lähes kaikki suuret sanomalehdet julkaisevat ... -
Uutisjulkaisijoiden verkkotulomallit : vertaileva tapaustutkimus eri malleja käyttäviin yrityksiin
Männistö, Matti (2018)Uutisjulkaisijoiden verkkotulomallit koostuvat nykyään lähes poikkeuksetta useista erillisistä tulovirroista. Julkaisujen tulomallien valinnan syistä tiedetään kuitenkin vain vähän. Kirjallisuuskatsausta ja avoimia ... -
Kannattaako printtiin pantata? : Kalevan ja Keskisuomalaisen verkko- ja printtilehden yhteiselo ja ongelmat
Rahkonen, Sami (2011)Lukijat ovat tottuneet saamaan uutiset ilmaiseksi verkosta. Ilmaiset verkkolehdet uhkaavat paperilehden levikkiä, kun yhä useampi lukija tyytyy pelkästään ilmaisiin nettiuutisiin. Tutkin kahden maakuntalehden kahta erilaista ... -
Sananvapauden harjalla : verkkokeskustelujen sääntely ja kommentointikäytännöt Yleisradion ja suomalaisten maakuntalehtien journalistisissa sisällöissä
Kauppinen, Robert (2020)Tässä tutkielmassa kartoitetaan, millaisia eroja ja yhteneväisyyksiä suomalaisten mediatalojen verkkokeskustelujen kommentointikäytänteissä on. Tarkoituksena on myös selvittää, miten niiden toimituksissa säännellään ...