Kuluttajakäyttäytymisen muutos tietoyhteiskunnassa ja sen vaikutus pikalainojen kysyntään
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ikääntyviä tietoyhteiskunnassa : kulttuuriset ajattelutavat ja sosiaalinen tila
Sankari, Anne (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Vanhemmat ja varhaisnuorten tietokonepelaaminen tietoyhteiskunnassa
Jokelainen, Henna; Maunula, Isa (2000) -
Lainavertailupalveluiden sosiaalisen median asiakassitoutuneisuus ja viestinnän eettisyys
Sinelampi, Matias (2024)Rahoitusalalle muodostuu kaiken aikaa uudenlaisia toimijoita, jotka hyödyntävät uudenlaista teknologiaa sekä -sääntelyä muuttuvassa asiakkaiden kulutuskäyttäytymisessä. Uudet toimijat, kuten lainavertailupalvelut tarjoavat ... -
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
Lehikoinen, Simone (2021)Facebookista on kasvanut yksi merkittävin digimarkkinoinnin kanava viimeisen kymmenen vuoden aikana, ja Suomessakin käyttäjämäärät lähenevät jo neljää miljoonaa. Verkkokauppojen määrät jatkavat kasvuaan, kun digitalisoituminen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.