Asiakaslehti organisaation profiloijana
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Maineen ja tunnettuuden merkitys yhteishyvään pyrkivän organisaation legitimiteetin muodostumisessa
Niskala, Niina (2010)Kolmannen sektorin merkitys yhteiskunnassa on vahvistunut. Yhteishyvään pyrkivien kolmannen sektorin organisaatioiden voi kuitenkin olla vaikeaa saavuttaa legitiimi asema, jossa niiden toimintaa pidetään riittävän ... -
Miksi liikuntaharrastus päättyy murrosiässä? : drop out -ilmiö yksilön ja organisaation näkökulmasta
Törmä, Veera (2024)Murrosiässä lasten ja nuorten urheiluseuraharrastaminen vähenee merkittävästi, mistä voidaan käyttää termiä drop out -ilmiö. Ilmiö on kansainvälisesti tunnistettu ja aiheuttaa huomattavia haittoja niin yhteiskunnalle kuin ... -
Organisaation viestintä ja toimintaympäristön hallinta : case Vapo Energia
Koskelo, Sini (2005) -
Kansalaisopiston musiikinopettajien ammatti-identiteetti : koulutus, työkokemus ja määräaikaisuus työyhteisön integroitumisen ja organisaation vaatimusten ja odotusten näkökulmasta
Waldén, Hanna (2020)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten koulutus, työkokemus ja määräaikainen työsuhde integroitumisen ja organisaation näkökulmasta rakentavat ammatti-identiteettiä valmistumisen jälkeen. Ammatti-identiteetti ilmiönä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.