Suurin valta määrällisenä ja mittaamattomana käsitteenä : tiedonhallinta, erehdyttävästi kaikkivaltiutta muistuttava mahtitekijä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
How does music training affect the effect of synchrony on social bonding?
Sarmiento-Cabrera, Gabriela; Nijhuis, Patti; Bamford, Joshua S. (University of Jyväskylä, 2024) -
"Se päiväkodin aloitus meni tosi paljon paremmin, kun mitä mä luulin ja oletin. Et varmaan suurin syy oli ne hoitajat, miten mukavia ne oli" : vanhempien kokemuksia pienten lasten varhaiskasvatuksen aloituksesta
Koskela, Laura; Koivu, Eveliina (2019)Laadullinen tutkimuksemme käsittelee vanhempien kokemuksia pienten lasten aloittaessa päiväkodissa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mitkä tekijät päiväkodin henkilökunnan toiminnassa lisäsivät ja vähensivät ... -
An empirical analysis on how relevance and credibility of content affect consumer brand engagement in Facebook and Instagram in a mixed business model
Moisio, Etleva (2020)The expansion of social media as marketing channel is explained by its efficiency in reaching multitudes in a short time at low costs. The new marketing channels require new marketing approaches aiming to achieve new ... -
Blogien uskottavuuden vaikutus kuluttajien asenteisiin suosittelua ja brandia kohtaan
Oksanen, Tytti (2016)Blogit ovat nykyään olennainen markkinointikanava ja osa kuluttajien ostoprosessia, sillä monet kuluttajat lukevat arvosteluja tuotteista ja palveluista blogeista ennen osto-päätöksen tekemistä. Blogit sisältävät kasvavassa ... -
Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan
Toivonen, Hanna (2012)Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia tavallisten ihmisten käyttöä mainoksen suosittelijoina, tavallisen ihmisen uskottavuutta suosittelijana ja uskottavuuden vaikutusta asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan. Aikaisempaa ...