dc.contributor.author | Kämäräinen, Anna | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T09:30:26Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T09:30:26Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:919961 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/12502 | |
dc.format.extent | 87 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | oppimispelit | |
dc.title | Opetuspelin käytettävyyden arviointi | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2003919961 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Tietotekniikan laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Mathematical Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | käytettävyys | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | tietokonepelit | |
dc.subject.yso | heuristiikka | |
dc.subject.yso | kyselytutkimus | |
dc.subject.yso | käyttäjät | |
dc.subject.yso | havainnointi | |
dc.subject.yso | lapset | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |