Markkinalogiikkaa tieteen tekemiseen : palkkauudistuskeskustelijoiden näkemyksiä tulosjohtamisen ja tulospalkkauksen vaikutuksista yliopistotyöhön
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mercury beats Minerva? : essays on the accelerating impact of market logic permeating higher education
Juusola, Katariina (University of Jyväskylä, 2015) -
Organisaation arvot arjessa : case Valtiovarainministeriö
Salmela, Johanna (2005) -
Avoin, nopea, hajautettu : kohti rihmastomaista Puolustusvoimien viestintää
Manelius, Suvi (2018)Tutkimuksessa esitellään informaatioympäristö sekä organisaation sisäiset rakenteet ja toimintamallit erityisesti rihmastoteorian näkökulmasta. Keskeisenä tavoitteena on tuoda esiin teemoja ja ajattelutapoja, joilla ... -
Näkemyksiä julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin välisistä verkostoista
Sunnari, Minna (2015)Tässä tutkimuksessa selvitetään toimijoiden näkemyksiä julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin välisistä verkostoista. Tutkimuksella haetaan vastauksia siihen, millaisena kentän toimijat ja sektorit nähdään, millaisia ...