dc.contributor.author | Kortelainen, Riikka | |
dc.contributor.author | Peri, Heini | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:55:10Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:55:10Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:909024 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11360 | |
dc.format.extent | 81 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | swe | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | inlärningsatmosfär | |
dc.subject.other | inlärningsmiljöns fysiska, sociala och pedagogiska nivå | |
dc.subject.other | konstruktivism | |
dc.subject.other | holistisk språkinlärning | |
dc.title | Inlärningsatmosfär i svenskundervisning : hur grundskolans sjundeklassare upplever inlärningsatmosfären och vilka faktorer som påverkar den | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2003909024 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.laitos | Kielten laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Languages | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Ruotsin kieli | fi |
dc.contributor.oppiaine | Swedish | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 306 | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | konstruktivismi | |
dc.subject.yso | kokonaisvaltaisuus | |
dc.subject.yso | kielen omaksuminen | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |