Vanhemmat opetuksen tukena : kvalitatiivinen tapaustutkimus kahdessa koulukulttuurissa yhteistyön kolmen osapuolen näkökulmasta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Parental Involvement or Interference? : Rural Teachers’ Perceptions
Ahmed, Qazi Waqas; Rönkä, Anna; Perälä-Littunen, Satu (Hindawi Limited, 2021)This research explored rural state school teachers’ perceptions concerning parental involvement in children’s education in a developing country context. The data were collected through thematic interviews with teachers of ... -
Empowering New Agents of Civil Society or Fostering Good Citizens? : Framing Youth Participation in Finnish Youth Organizations
Laitinen, Hanna (Routledge, 2018)This article investigates how nationwide Finnish youth civil society organizations frame their approaches to youth participation. By analyzing data from interviews, websites, and annual reports, five frames are identified. ... -
Toimiva eronjälkeinen yhteisvanhemmuus perheammattilaisten näkökulmasta
Turunen, Minttu-Mari (2024)Tämän pro gradu- tutkielman tarkoituksena oli kuvailla ja ymmärtää perheammattilaisten näkökulmia toimivasta eronjälkeisestä yhteisvanhemmuudesta. Aiheelle oli yhteiskunnallista tarvetta erojen kasvun sekä perheiden ... -
Mannerheimin lastensuojeluliiton kimppaperheprojekti : tapaustutkimus projektin tarpeellisuudesta ja onnistumisesta opettajien ja rehtoreiden näkökulmasta
Kuvaja, Elina; Sahlberg, Paula (2002)