"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2010Oppiaine
ErityispedagogiikkaMuu nimeke
Substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissäänJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-3801-7ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3431]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vanhemmuus erityistä tukea tarvitsevan nuoren ja ikätoverin arjessa
Jääskeläinen, Eeva (2004) -
Collaboration for Inclusive Practices : Teaching Staff Perspectives from Finland
Paju, Birgit; Kajamaa, Anu; Pirttimaa, Raija; Kontu, Elina (Routledge, 2022)Collaboration between educators is considered to be the key issue when implementing inclusive practices within schools. An open-ended questionnaire and semi-structured interviews were used to extend the current understanding ... -
Erityistä tukea tarvitsevan lapsen sosiaalinen osallisuus päiväkodin vertaisryhmässä
Nieminen, Pauliina (2015)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli selvittää millä tavoin erityistä tukea tarvitsevan lapsen sosiaalinen osallisuus toteutui päiväkodin vertaisryhmässä. Sosiaalista osallisuutta selvitettiin kuvailemalla lapsen vuorovaikutusta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.