Haku
Aineistot 1-10 / 33
Uuden oppimista, kokeilua ja pohtimista : yhteisöllisiä ja yksilöllisiä oppimispolkuja esi- ja alkuopetuksen yhteistyössä
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2006)
Opettajan kadonnutta autonomiaa etsimässä
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2006)
Tuutorointi avoimen yliopiston opetuksessa : tuutoroinnin kehittämistä koskeva toimintatutkimus
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti - Kokkolan yliopistokeskus, 2005)
Koulun tuloksellisuus? : filosofisia valotuksia koulun tuloksellisuuden problematiikkaan suomalaisessa yhteiskunnassa
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2005)
Rakenteissa kiinni? : perusopetuksen yhtenäistämisprosessi kunnan kouluorganisaation muutoshaasteena
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2006)
Koetun sosiaalisen tuen, pätevyyden, itsearvostuksen ja liikunnan yhteyksiä nuoruusiän kasvuvuosina
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2006)
Kulttuuripalvelujen käyttö ja kulttuuriarvostukset
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 1992)
Tämä keskipohjalaisten kulttuuripalvelujen käyttöä ja kulttuuriarvostuksia kartoittava kyselytutkimus tehtiin marras-joulukuussa 1991. Tutkimuksessa tarkasteltiin ensinnäkin kokkolalaisten, pietarsaarelaisten, kaustislaisten ...
Öjanjärven virkistyskäyttö ja sen taloudellinen arvottaminen
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 1998)
Öjanjärvi on syntynyt vuonna 1969, jolloin se padottiin merenlahdesta erilliseksi makeanvedenaltaaksi suurteollisuuden tarpeisiin. Toukokuussa 1998 toteutuneen uuden säännöstelyn mukaisesti järven veden pinnantaso irrotettiin ...
Langattomuus oppimisen välineenä : kokemuksia ja havaintoja kannettavien tietokoneiden käytöstä Kaustisen musiikkilukiossa
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2004)
Kokkolan monialaisen ammattikorkeakoulun ensimmäinen kokeiluvuosi opiskelijoiden kokemana ja näkemänä
(Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 1994)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tukea Kokkolan ammattikorkeakoulussa tapahtuvaa kehittämistyötä selvittämällä opiskelijoiden subjektiivisia odotuksia, koulutuskokemuksia ja mielikuvia ammattikorkeakoulun
ensimmäiseltä ...