dc.contributor.author |
Kämäräinen, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2008-01-08T09:30:26Z |
|
dc.date.available |
2008-01-08T09:30:26Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.other |
oai:jykdok.linneanet.fi:919961 |
|
dc.identifier.uri |
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2003919961 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/12502 |
|
dc.format.extent |
87 sivua |
|
dc.language.iso |
fin |
|
dc.rights |
This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. |
en |
dc.rights |
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. |
fi |
dc.rights |
openAccess |
fi |
dc.subject.other |
oppimispelit |
|
dc.title |
Opetuspelin käytettävyyden arviointi |
|
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:jyu-2003919961 |
|
dc.subject.ysa |
käytettävyys |
|
dc.subject.ysa |
arviointi |
|
dc.subject.ysa |
tietokonepelit |
|
dc.subject.ysa |
heuristiikka |
|
dc.subject.ysa |
kyselytutkimus |
|
dc.subject.ysa |
käyttäjät |
|
dc.subject.ysa |
havainnointi |
|
dc.subject.ysa |
lapset |
|
dc.type.dcmitype |
Text |
en |
dc.type.ontasot |
Pro gradu |
fi |
dc.type.ontasot |
Master's thesis |
en |
dc.contributor.tiedekunta |
informaatioteknologian tiedekunta |
fi |
dc.contributor.tiedekunta |
Faculty of Information Technology |
en |
dc.contributor.laitos |
tietotekniikan laitos |
fi |
dc.contributor.laitos |
Department of Mathematical Information Technology |
en |
dc.contributor.yliopisto |
University of Jyväskylä |
en |
dc.contributor.yliopisto |
Jyväskylän yliopisto |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
tietotekniikka |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
Mathematical Information Technology |
en |