Ekspansiivinen oppiminen kohtaa kestävyysosaamisen
Abstract
Tämän kirjoituksen tavoitteena on tuoda kestävyysosaamiseen uusi näkökulma. Päätarkoituksena on asettaa kestävyysosaaminen ja ekspansiivisen oppimisen teoria vuoropuheluun, vaikka näitä lähestymistapoja voidan pitää lähtokohdiltaan yhteensopimattomina. Kirjoituksessa tunnustellaan mahdollisuutta kehittää kestävyysosaamista ekspansiivisen oppimisen teoriaperinnettä noudattaen. Kestävyysosaamisen soveltaminen käytäntöön ja muutosprosessin tutkiminen on oleellista.
Main Authors
Format
Articles
Journal article
Published
2023
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Suomen kasvatustieteellinen seura
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202410226445Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
0022-927X
DOI
https://doi.org/10.33348/kvt.131358
Language
English
Published in
Kasvatus
Citation
- Mykrä, N., Lehtonen, A., Nokkala, T., & Heikkinen, H. L. T. (2023). Ekspansiivinen oppiminen kohtaa kestävyysosaamisen. Kasvatus, 54(3), 271-276. https://doi.org/10.33348/kvt.131358
Funder(s)
European Commission
Funding program(s)
IA Innovation Action, H2020
IA Innovation Action, H2020
![European Commission European Commission](/jyx/themes/jyx/images/funders/eu_logo.jpg?_=1739278984)
Copyright© 2023 Kirjoittajat