Ekspansiivinen oppiminen kohtaa kestävyysosaamisen

Abstract
Tämän kirjoituksen tavoitteena on tuoda kestävyysosaamiseen uusi näkökulma. Päätarkoituksena on asettaa kestävyysosaaminen ja ekspansiivisen oppimisen teoria vuoropuheluun, vaikka näitä lähestymistapoja voidan pitää lähtokohdiltaan yhteensopimattomina. Kirjoituksessa tunnustellaan mahdollisuutta kehittää kestävyysosaamista ekspansiivisen oppimisen teoriaperinnettä noudattaen. Kestävyysosaamisen soveltaminen käytäntöön ja muutosprosessin tutkiminen on oleellista.
Main Authors
Format
Articles Journal article
Published
2023
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Suomen kasvatustieteellinen seura
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202410226445Use this for linking
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
0022-927X
DOI
https://doi.org/10.33348/kvt.131358
Language
English
Published in
Kasvatus
Citation
  • Mykrä, N., Lehtonen, A., Nokkala, T., & Heikkinen, H. L. T. (2023). Ekspansiivinen oppiminen kohtaa kestävyysosaamisen. Kasvatus, 54(3), 271-276. https://doi.org/10.33348/kvt.131358
License
In CopyrightOpen Access
Funder(s)
European Commission
Funding program(s)
IA Innovation Action, H2020
IA Innovation Action, H2020
European Commission
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
Copyright© 2023 Kirjoittajat

Share