Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Käyttäjädatan koonti ja hyödyntäminen ohjelmisto- ja pelinkehityksessä
Toivanen, Vilma (2018)Teknologisen kehityksen ansiosta käyttäjistä alkaa syntyä monipuolista dataa lähes kaikista heidän toiminnoistaan ohjelmistojen sekä digitaalisten pelien käytön myötä. Digitaaliset pelit muodostavat nykyään merkittävän ... -
Lohkoketjuteknologian hyödyntäminen sähköisten potilaskertomusten datan hallinnassa
Tammilehto, Lasse (2021)Lohkoketjuteknologia on suhteellisen uusi, laajamittaista kiinnostusta viimeaikoina herättänyt teknologinen innovaatio, joka on tullut alunperin yleisölle tutuksi sähköisen valuuttajärjestelmän Bitcoinin myötä. ... -
Lohkoketjuteknologian hyödyntäminen finanssialalla : hajautettu rahoitus
Talvela, Katja (2022)Tutkielmassa tarkastellaan lohkoketjuteknologian hyödyntämistä finanssialalla sekä sen mahdollista potentiaalia muuttaa alan perustaa. Lohkoketjut ovat nykypäivän trendi, mutta niiden käyttö on vielä vähäistä verrattuna ... -
Pelimekaniikkojen kehitys Super Mario-pelien välillä
Lauri, Tiina (2018)Tässä tutkimuksessa käsitellään erilaisia pelimekaniikkoja kirjallisuuskatsauksen muodossa. Tarkoituksena on selvittää miten ja miksi videopelimekaniikat ovat kehittyneet vuosien varrella yksinkertaisista toiminnoista ... -
The quality of life in the Finnish game industry
Roininen, Tuomas (2013)Tässä tutkimuksessa tutkitaan työntekijöiden elämänlaatua Suomen peliteollisuudessa. Tutkimus perustuu International Game Developers Associationin (IGDA) vastaavanlaiseen tutkimukseen, joka toteutettiin huhtikuussa 2004. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.