Show simple item record

dc.contributor.authorKärkkäinen, Katarzyna
dc.contributor.authorJääskelä, Päivikki
dc.contributor.authorTynjälä, Päivi
dc.contributor.authorSaarinen, Taina
dc.date.accessioned2021-10-26T09:33:11Z
dc.date.available2021-10-26T09:33:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKärkkäinen, K., Jääskelä, P., Tynjälä, P., & Saarinen, T. (2021). <i>Jyväskylän yliopiston henkilöstön pedagogisten koulutusten (YPE, TACE, APO) arviointi ja kehittämismahdollisuudet : arvioinnin loppuraportti</i>. Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos. <a href="https://ktl.jyu.fi/fi/tutkimus/opetus-opiskelu-ja-oppiminen-yliopistossa/pedagogiset-sisallot-ja-kokonaisrakenne1/ype-koulutusten-arviointi_loppuraportti-3.pdf" target="_blank">https://ktl.jyu.fi/fi/tutkimus/opetus-opiskelu-ja-oppiminen-yliopistossa/pedagogiset-sisallot-ja-kokonaisrakenne1/ype-koulutusten-arviointi_loppuraportti-3.pdf</a>
dc.identifier.otherCONVID_101493530
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78358
dc.description.abstractJyväskylän yliopiston koulutusneuvosto hyväksyi 22.4.2020 henkilöstön pedagogisten koulutusten kehittämiskohteet ja toimenpiteet. Vararehtorin Marja-Leena Laakson päätöksellä 24.8.2020 Koulutuksen tutkimuslaitos otti vastaan tehtävän toteuttaa toimenpide 2.1, pedagogisten koulutusten sisältöjä ja kokonaisrakennetta koskeva arviointitutkimustyö. Professori Päivi Tynjälä asetti 24.8.2020 pedagogisten koulutusten arviointitutkimustyöryhmän. Työryhmän tehtävinä oli olemassa olevien kokonaisuuksien ja rakenteiden arviointi suhteessa ajankohtaiseen korkeakouluopetuksen ja -oppimisen tutkimukseen, yliopiston strategiaan ja koulutuksen kehittämisohjelmaan, korkeakoulutuksen ja tutkimuksen VISIO 2030:een ja toimeenpanon tiekarttaan, OECD:n kestävän kehityksen tavoitteisiin, ja Karvi:n auditoinnin tuloksiin. Tässä raportissa esitellään arviointitutkimustyön keskeisiä tuloksia ja kehittämismahdollisuuksia.fi
dc.format.extent126
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos
dc.relation.urihttps://ktl.jyu.fi/fi/tutkimus/opetus-opiskelu-ja-oppiminen-yliopistossa/pedagogiset-sisallot-ja-kokonaisrakenne1/ype-koulutusten-arviointi_loppuraportti-3.pdf
dc.rightsIn Copyright
dc.titleJyväskylän yliopiston henkilöstön pedagogisten koulutusten (YPE, TACE, APO) arviointi ja kehittämismahdollisuudet : arvioinnin loppuraportti
dc.typeworkingPaper
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202110265388
dc.contributor.laitosYhteiskuntatieteiden ja filosofian laitosfi
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Social Sciences and Philosophyen
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.contributor.oppiaineKasvatustiedefi
dc.contributor.oppiaineEducationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/Report
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_93fc
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2021 Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.subject.ysopedagogiikka
dc.subject.ysokorkeakoulut
dc.subject.ysoarviointitutkimus
dc.subject.ysokorkea-asteen koulutus
dc.subject.ysoyliopistot
dc.subject.ysokorkeakoulupedagogiikka
dc.subject.ysokehittäminen
dc.subject.ysohenkilöstö
dc.subject.ysoarviointi
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1584
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1030
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10223
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3390
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10895
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p14150
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4230
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4190
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7413
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.type.okmD4


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright