Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mobile life of middle-aged employees : fragmented time and softer schedules
Tammelin, Mia; Anttila, Timo (Routledge, 2018) -
Ageing and consumption in Finland : the effect of age and life course stage on ecological, economical and self-indulgent consumption among late middle-agers and young adults between 1999 and 2014
Kuoppamäki, Sanna-Mari; Wilska, Terhi-Anna; Taipale, Sakari (Wiley-Blackwell, 2017)Previous studies on ageing consumers have mainly focused on chronological age and generational values or studied ageing and consumption with cross-sectional data. Few quantitative studies exist that examine the effect of ... -
Consumer behavior in digital era : general aspects and findings of empirical studies on digital music with a retrospective discussion
Halttunen, Veikko (University of Jyväskylä, 2016) -
Human Development from Middle Childhood to Middle Adulthood : Growing Up to be Middle-Aged
Pulkkinen, Lea; Kokko, Katja (Routledge, 2017) -
Varttuneet kuluttajat, digitalisoituva arki ja kulutusympäristöjen muutos : digi 50+ -hankkeen loppuraportti
Wilska, Terhi-Anna; Kuoppamäki, Sanna-Mari; Uusitalo, Outi; Koivisto, Kerttuli; Frank, Lauri; Taipale, Sakari; Kemppainen, Tiina; Ylilahti, Minna; Koskinen, Veera; Kekäläinen, Tiia; Kokko, Katja; Viitala, Jenni (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2017)Väestön ikääntymisen ja palveluympäristöjen digitalisoitumisen seurauksena varttuneista kuluttajista on tullut yhä tärkeämpi kohderyhmä digitaalisille palveluille ja tuotteille. Ikääntyvien kuluttajien tarpeita, toiveita ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.