Tallenna JYXiin, näy ja vaikuta
Posteri International Open Access Week, Jyväskylä, 22.10.2016
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Posterit [5]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Julkaisujen strateginen merkitys
Liimatainen, Sakari (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2014) -
"Et jos lapsi sanoo, et älä päivitä, niin älä päivitä. Et kyllä jokaisella on oma itsemääräämisoikeus" : vanhempien kokemuksia lapsiinsa liittyvien julkaisujen tekemisestä sosiaalisessa mediassa
Kuikka, Juho; Morozova, Elizaveta (2017)Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää, minkälaisia kokemuksia vanhemmilla on lastensa tietojen jakamisesta tai jakamattomuudesta sosiaalisessa mediassa. Tämän lisäksi pyrimme selvittämään, miten vanhemmat perustelevat ... -
Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
Valkonen, Lauri (2020)Sosiaalisesta mediasta on tullut sen kasvun myötä merkittävä osa yritysten digitaalista markkinointia. Hoitaakseen asiakassuhteitaan kannattavasti, on yritysten mietittävä tavoitteitaan ja markkinointistrategiaansa myös ... -
Työnhakijakokemuksen muodostuminen LinkedIn-julkaisujen perusteella
Toivonen, Liisa (2020)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää, millaisista asioista hakijakokemus muodostuu eri sidosryhmien LinkedIn-julkaisujen perusteella. Hakijakokemuksella tarkoitetaan työnhakijan näkemystä siitä, miten ... -
Suomalaisten julkaisujen avoimuus - mittarit ja prioriteetit
Ilva, Jyrki (2017)Opetus- ja kulttuuriministeriön julkaisutiedon keruu ja julkaisujen avoimuuden vaatimus edellyttävät julkaisujen metatiedoilta laatua ja kattavuutta. Kuinka julakisutiedon keruuta ja avoimuuden määrityksiä pitäisi muuttaa, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.