Avaimia sisäiseen vahvistumiseen : Elämän avaimet -koulutus ohjausinterventiona
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2015Oppiaine
KasvatustiedeMuu nimeke
Elämän avaimet -koulutus ohjausinterventionaJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-6261-6ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3464]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kohti voimaantumista : maahanmuuttajanaisten elämänhallinnan vahvistaminen voimaantumisteorian näkökulmasta
Luukkonen, Johanna (2013)Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka maahanmuuttajanaisten voimaantuminen jäsentyy ’Avaimet onnistumiseen’ -koulutuksessa, johon he ovat osallistuneet syksyn 2012 aikana Jyväskylässä. Tarkoituksena on tarkastella ... -
Yliopisto-opiskelijoiden urasuunnittelutaitojen ja työelämävalmiuksien vahvistaminen : narratiivinen tutkimus intervention vaikuttavuudesta
Lahtiola, Johanna; Muhonen, Anniina (2018)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää, millaisia tarpeita ja odotuksia Jyväskylän yliopiston opiskelijoilla on urasuunnittelutaitojen ja työelämävalmiuksien suhteen sekä onnistuiko suunniteltu ohjausinterventio vahvistamaan ... -
Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention : Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation
Ertesvåg, Sigrun K.; Vaaland ,Grete Sørensen; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Elsevier, 2022)This protocol outlines a mixed-methods cluster randomized controlled trial (CRCT) in upper secondary schools that will investigate how video-based online coaching can support teachers’ competences in teacher-student ... -
Collaborating with children : intergenerational research encounters
Kiili, Johanna; Lehto-Lundén, Tiina; Moilanen, Johanna; Kannasoja, Sirpa; Malinen, Kaisa (Routledge, 2024)This article analyses intergenerational research encounters when collaborating with children. It contemplates the possibilities of applying participatory research methods in situations where the research agenda and main ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.