dc.contributor.advisor | Pirinen, Hanna | |
dc.contributor.author | Juutinen, Saara | |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T11:08:20Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T11:08:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/46469 | |
dc.description.abstract | Käsittelee pohjoisen mytologian vaikutusta digitaalisissa peleissä. Keskeisimmät esille nousevat pelit ovat Smite, World or Warcraft ja Persona4. | fi |
dc.format.extent | 27 | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | pohjoinen | |
dc.subject.other | mytologia | |
dc.subject.other | digitaaliset | |
dc.subject.other | pelit | |
dc.subject.other | Smite | |
dc.subject.other | Persona4 | |
dc.subject.other | World of Warcraft | |
dc.title | Pohjoisen mytologian vaikutus digitaalisissa peleissä : Edda-runojen ja visuaalisen analyysin avulla | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201507032512 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities and Social Sciences | en |
dc.contributor.laitos | Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Taidehistoria | fi |
dc.date.updated | 2015-07-03T11:08:21Z | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |