dc.contributor.author | Jalkanen, Juha | |
dc.contributor.author | Vaarala, Heidi | |
dc.date.accessioned | 2012-11-12T07:18:18Z | |
dc.date.available | 2012-11-12T07:18:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Jalkanen, J. & Vaarala, H. (2012, 25.4.2012). Opettamisesta oppimiseen – oppimateriaaleista toimintaan. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-huhtikuu-2012/ | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40244 | |
dc.description.abstract | Teknologian kehittyminen ja erilaisten virtuaalisten tilojen muodostuminen on luonut uudenlaisen ympäristön niin sosiaaliselle vuorovaikutukselle kuin tiedon hakemiselle, käsittelemiselle ja tuottamisellekin. Muutos haastaa oppimisympäristöjen perinteisen jaon fyysisiin ja virtuaalisiin, sillä näissä uusissa ympäristöissä sekoittuvat fyysisen ja virtuaalisen mutta myös formaalin ja informaalin rajat. Pohdimme tässä artikkelissa, millainen on sosiaalisia prosesseja tukeva ja uudenlaisia toiminnan tiloja hyödyntävä oppimisympäristö. | fi |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti | |
dc.relation.uri | http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-huhtikuu-2012/ | |
dc.subject.other | oppimateriaali | fi |
dc.subject.other | opetus | fi |
dc.subject.other | oppiminen | fi |
dc.title | Opettamisesta oppimiseen – oppimateriaaleista toimintaan | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201211122932 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.relation.volume | Huhtikuu | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kieliverkosto ja kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |