Wisuaalisuus Wiestii Werkossa : mielikuvia Tapiola-ryhmän varkkosivujen visuaalisesta viestinnästä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työntekijöiden kokemukset online-ympäristössä ilmenevästä negatiivisesta viestinnästä liittyen organisaatioon
Hautala, Elisa; Aapro, Nea (2023)Online-ympäristön merkitys organisaatioille on kasvanut ja sosiaalisen median kautta kuluttajat ovat enemmän vuorovaikutuksessa organisaatioihin. Aiempi tutkimus on keskittynyt positiiviseen sitoutuneisuuteen, vaikka ... -
Digitization of the communication and its implications for marketing
Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014) -
Narrative Start-up Identity Construction as Strategic Communication
Ala-Kortesmaa, Sanna; Laapotti, Tomi; Mikkola, Leena (Routledge, 2022)In this qualitative case study, positioning itself within the social constructionist approach, we aimed to investigate and interpret identity narration and organizational identity in strategic external and internal ... -
Video Streaming and Internalized Surveillance
Talvitie-Lamberg, Karoliina (Surveillance Studies Network, 2018)This paper aims to develop knowledge about the complicated ways in which the modern individual uses surveillance (techniques) and the ways surveillance uses the individual. My observational analysis of a videostreaming ... -
A cultural analysis of the visual signs in the Zapatistas websites
Escalona Urenda, Sandra (2012)A political movement initiated in Mexico known as Zapatism is analysed through the visual objects displayed in their websites on the Internet. The objective is to make a cultural analysis and interpretation of the visual ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.