Osaaminen kestävällä perustalla : Suomen PISA-tulosten kehitys vuosina 2000–2009 : Tilannekatsaus helmikuu 2014
Välijärvi, J. (2014). Osaaminen kestävällä perustalla : Suomen PISA-tulosten kehitys vuosina 2000–2009 : Tilannekatsaus helmikuu 2014. Opetushallitus. Muistiot, 2014:1. http://www.oph.fi/download/155969_osaaminen_kestavalla_perustalla.pdf
Julkaistu sarjassa
MuistiotTekijät
Päivämäärä
2014Tekijänoikeudet
© Opetushallitus ja tekijät.
Julkaisija
OpetushallitusISBN
978-952-13-5705-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-8896Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.oph.fi/download/155969_osaaminen_kestavalla_perustalla.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24473135
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Tuntematon tekijä (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Kaikki hyvin? : suomalaisnuorten hyvinvointi Nuorisobarometrin ja PISA-tutkimuksen tulosten valossa
Pulkkinen, Jonna; Rautopuro, Juhani; Välijärvi, Jouni (Valtion nuorisoneuvosto; Nuorisotutkimusseura; Nuorisotutkimusverkosto ; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2018) -
Takaako samanlainen tausta samanlaisen osaamisen? Maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden osaamiserot PISA 2012 -tutkimuksessa
Kirjavainen, Tanja; Pulkkinen, Jonna (Suomen Kasvatustieteellinen Seura ry; Koulutuksen tutkimuslaitos, 2017)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin PISA 2012 -aineistolla maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden osaamiseroja. Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka suuria erot ovat koko osaamisjakaumassa. Lisäksi tutkittiin ... -
Cross-national achievement surveys and educational monitoring in Finland
Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Sulkunen, Sari; Maunula, Minna (European Commission, 2022)This chapter provides information on results of international achievement surveys and their use in monitoring educational outcomes in Finland. The educational monitoring system in Finland differs from that of many other ... -
The correspondence between PISA performance and school achievement in Finland
Pulkkinen, Jonna; Rautopuro, Juhani (Elsevier, 2022)In the Programme for International Student Assessment (PISA), the key knowledge and skills needed in modern society are assessed. So far, however, little is known on the relationship between PISA performance and school ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.