Serbian students' attitudes towards mathematics and mathematical education : Tempus Attitude Survey (TAS) 2013-2014 report
Tekijät
Päivämäärä
2014Julkaisija
University of Jyväskylä, Faculty of Humanities, Department of Art and Culture StudiesISBN
978-951-39-5970-8Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [381]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
ELF in the classroom : Finnish upper secondary school students' attitudes towards ELF
Jokilehto, Emmi (2014)Englannin kielen asema maailmalla on muuttunut merkittävästi viime vuosikymmenten aikana ja se on saavuttanut vahvan aseman kansainvälisenä kielenä. Se toimii myös yhä enenevissä määrin maailmanlaajuisena lingua francana ... -
University students' attitudes towards phonemic transcription as a teaching method : a survey of English students
Nyyssönen, Valtteri (2017)Foneeminen tarkekirjoitus on pitkään ollut osa ääntämisen opetusta. Se on ainut tapa, jolla sanojen ja puhunnosten ääntämisasuun voidaan viitata ilman tulkinnanvaraa, ja lisäksi yksi harvoista visuaalisista apuvälineistä, ... -
Finnish health care and social work students' perceptions of Finnish-English code-switching : a survey study
Rinne, Tiina (2015)Englannin kielen asema kansainvälisenä valtakielenä on vaikuttanut sen leviämiseen myös Suomessa. Laajalle levinnyttä vierasta kieltä käyttävät Suomessa moninaisin tavoin eri-ikäiset ja taitotasoltaan erilaiset ... -
“Double-decker buses, AmongUs, FBI and McDonalds” : 2nd, 4th and 6th graders’ associations and attitudes towards English in Finland
Kamunen, Milla (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakouluikäisten lasten ajatuksia ja asenteita englannin kieltä kohtaan Suomessa, globaalin englannin kontekstissa. Aineiston tuottivat perusopetuksen toisen, neljännen ja ... -
Teacher's attitudes towards inclusion and the inclusion of students with emotional and behavioural disorders
Anastasiadou, Elisavet (2016)Inclusion is both a symbolic and a practically meaningful process inextricably inter-twined with equity, social and educational participation. Teachers are a fundamental part of this process. Therefore, their attitudes ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.