Miss Kati! Please teach me!
Loponen, K. (13.3.2014). Miss Kati! Please teach me! Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti (Maaliskuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2014/
Authors
Date
2014Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Mitä tapahtuu, kun suomalainen luokanopettaja löytää itsensä opettamasta englantia ja englanniksi luokalle, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä? Kuinka kokemukset CLIL-opetuksesta toimivat käytännössä aivan eri kulttuurikontekstissa? Miltä näyttää Arabiemiraattien koulu-uudistus koululaisen ja suomalaisen luokanopettajan silmin katsottuna?
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2014/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Englanninkieliseen ja laajamittaiseen kaksikieliseen opetukseen hakeutuminen : vanhempien perustelut kouluvalinnoille
Carter, Ilona (2022)Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella vanhempien syitä hakea omalle lapselle paikkaa englanninkielisessä sekä laaja-alaisessa kaksikielisessä (suomi englanti) perusopetuksen 1.–6.-luokassa. Näitä syitä tarkastellaan ... -
Enhancing English-medium education in Namibia
Marsh, David; Ontero, Anne; Shikongo, Tautiko (University of Jyväskylä, 2002) -
Yliopistossa englanniksi opettavien käsityksiä englannin kielen roolista
Tuomainen, Satu (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2022)Englanniksi opettaminen on lisääntynyt suomalaisissa yliopistoissa jopa niin, että suuri osa maisterivaiheen ja tohtorikoulujen opintojaksoista pidetään englannin kielellä. Myös kansainvälisen opetushenkilöstön määrä on ... -
Mediation in practice in an ESAP course : Versions of the Medical English student conference
Liontou, Magdalini; Braidwood, Eva (Japan Association for Language Teaching (JALT) CEFR & Language Portfolio SIG (CEFR & LP SIG), 2021)The Medical English course at the University of Oulu (Finland), which is compulsory for 200 first-year medical students, is designed to enhance professional English language communication focusing on work life relevance. ... -
Koulutuksesta työelämään : JULIET-opiskelijoiden sijoittuminen työelämään ja kokemukset JULIET-opintojen merkityksestä työn kannalta
Kantonen, Kaisa; Oksa, Sanna (2011)Jyväskylän yliopiston Opettajankoulutuslaitoksen JULIET‐sivuaineen tavoitteena on kouluttaa luokanopettajista monipuolisia alakoulun kielikasvattajia. Tässä tutkimuksessa selvitettiin, miten JULIET-sivuaineen suorittaneet ...