Tutkimustulosten kaupallistaminen : Jyväskylän yliopistossa kehitetty kaupallistamismalli
Julkaisija
Agora Center, Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5200-6Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Agora Center [20]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Miksi yrittäjyyttä yliopistossa?
Patja, Päivi; Suoranta, Mari; Hämäläinen, Susanna (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Shedding Light on Early Stage Academic Entrepreneurship : Finnish University Researchers' View on Key Stakeholder Relations and Their Influence on the Research Commercialization Process
Kivijärvi, Marke; Patja, Päivi; Suoranta, Mari (Sam Houston State University, 2020)Since the mid-1980s, along with the opening up of the Finnish economy, the pressure to commercialize university research has steadily increased in Finland. This is in line with the growing importance of innovations in an ... -
Big datan tutkimus ja opetus Jyväskylän yliopistossa
Lehto, Martti; Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Opas innovaation hyödyntämiseen : opas tutkijoille ja yrityksille yliopistossa tehtyjen innovaation hyödyntämiseksi
Tuntematon tekijä (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2007) -
Sulautuva opetus Jyväskylän yliopistossa, opiskelijanäkökulma
Pesonen, Lise-Lotte (2015)Jo muutamia vuosia yksi koulutusmaailman ajankohtaisista käsitteistä on ollut Blended learning eli sulautuva oppiminen tai sulautuva opetus. Sulautuva opetus on menetelmä, jossa yhdistyy niin kontakti- kuin verkko-opetus. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.