Yhteistyönä kekseliäitä ja kokeellisia lastenkirjoja
Mäkinen-Laitila, S. (2012, 1.6.2012). Yhteistyönä kekseliäitä ja kokeellisia lastenkirjoja. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
Tekijät
Päivämäärä
2012Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Seinäjoen ammattikorkeakoulun Kulttuurin yksikön Graafisen muotoilun ja Kirjasto- ja tietopalvelun koulutusohjelmat toteuttivat lukuvuoden 2011–2012 aikana uudenlaisen monialaisen projektin. Projektin päämääränä oli suunnitella ja tehdä lastenkirjoja, jotka soveltuvat hyvin satutuokioihin ja kirjastokäyttöön ja jotka muutenkin avaavat uusia ulottuvuuksia lastenkirjojen osalta. Projektiin osallistui 14 graafisen muotoilun ja viisi Kirjasto- ja tietopalvelun opiskelijaa. Maaliskuussa 2012 Layers lastenkirjat -projektin tuloksia esiteltiin Vaasan kaupunginkirjastossa pidetyssä näyttelyssä.
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotSamankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Neuvolan perhetyö vanhemmuuden varhaisena tukena ja yhteistyönä
Rautio, Susanna (University of Jyväskylä, 2016)This study investigates experiences of early support and family work offered via child health centres from the perspectives of parents and professionals. This model of family work was part of a national development ... -
Moraalikasvatus kodin ja koulun yhteistyönä
Ukskoski, Tuija (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018) -
Päivähoito lapsen avohuollollisena tukitoimena : tukitoimen toteuttaminen moniammatillisena yhteistyönä
Kainulainen, Anna (2007) -
Kuuntelen – Puhun – Luen – menetelmästä digitaalinen oppimiskokonaisuus ViLLE-oppimisympäristöön asiantuntijoiden yhteistyönä
Kovanen, Ari (2024)Tutkimuksen tarkoituksena oli tuottaa asiantuntijaryhmän yhteistyönä erityisopetuksen tarpeisiin digitaalinen oppimiskokonaisuus Kuuntelen – Puhun – Luen menetelmästä (KPL) hyödyntäen Turun yliopiston kehittämää ... -
Yritysten ja tiedeyhteisön yhteistyönä innovaatioita arkeen
Hyvönen, Emmi; Sarkamo, Silja (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2003)Agora Centerin luotsaama teknologiaohjelma luo uusia uria bisneksen ja tieteen tekemisen yhteistyölle. Tulevaisuudessa sen tuloksista voivat nauttia vaikkapa langattomia palveluja käyttävät ihmiset
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.