Kirja-arvio: Merja Almonkari & Pekka Isotalus, Akateeminen puheviestintä : kuinka opettaa puheviestintää yliopisto-opiskelijoille
Nilsson, T. (2009). Kirja-arvio: Merja Almonkari & Pekka Isotalus, Akateeminen puheviestintä : kuinka opettaa puheviestintää yliopisto-opiskelijoille. Prologi : puheviestinnän vuosikirja 2009, 2009, 96-98. http://prologos.fi/prologi/index.php?page=vuosikirjat
Julkaistu sarjassa
Prologi : puheviestinnän vuosikirjaTekijät
Päivämäärä
2009Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja ja Prologos ry
Julkaisija
Prologos ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-7613
Alkuperäislähde
http://prologos.fi/prologi/index.php?page=vuosikirjatMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Prologi [159]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Biologian aineenopettajaopiskelijoiden asenteet ja valmiudet opettaa genetiikkaa
Ihamäki, Outi; Kostamo, Emilia (2013)Genetics is a relevant topic in modern society and its applications are widely used in everyday life as well as in scientific research. As the goal of general education is to give students the abilities needed to be a ... -
Yliopiston opetushenkilöstön tuentarpeet ja toimivat opetusratkaisut koronaviruspandemian aikana
Halla, Pauliina (2021)Yliopistojen opetushenkilöstö joutui koronaviruspandemian seurauksena siirtymään etäopetukseen keväällä 2020. Tässä tutkimuksessa kartoitettiin, millaista tukea yliopiston opetushenkilöstö koki tarvitsevansa pandemian ... -
Miten sinä mittaat oman opetuksesi onnistumista?
Lundell, Jan (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Yliopiston opettajien kokemuksia interaktiivisesta opetuksesta
Autio, Mia (2014)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yliopiston opettajien kokemuksia interaktiivisesta opetuksesta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia kokemuksia yliopiston opettajat saivat heille uudenlaisen interaktiivisen ... -
Opetus interaktiivisemmaksi : yliopisto-opettajien keinoja interaktiivisuuden lisäämiseen
Kattainen, Henrikki; Perälä, Jaakko (2014)Pro gradu -tutkimuksessamme tutkimme yliopisto-opettajien keinoja interaktiivisuuden lisäämiseen opetuskontekstissa. Keinoja tarkastellessa olimme kiinnostuneita myös opetta- jien näkemyksistä, millaisia syitä sekä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.