Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua
Abstrakti
Esittelemme artikkelissa Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella kehitettyä opetuksen toimintamallia, joka perustuu
teknologiatuettuun pienryhmäopiskeluun ja kurssin aikaiseen formatiiviseen arviointiin. Toimintamalli kehittää
työelämätaitoja, tehostaa opettajien ja opiskelijoiden ajankäyttöä, vahvistaa opiskelijoiden välistä vuorovaikutusta
ja hyödyntää suunnitelmallisesti tuloksia fysiikan opetuksen tutkimuksesta. Alustavat kokemukset toimintamallista
ovat rohkaisevia.
Päätekijät
Aineistotyyppi
Artikkelit
Tieteellinen artikkeli
Julkaistu
2017
Sarja
Aiheet
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
Julkaisija
Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum
Alkuperäislähde
https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf
Julkaisun pysyvä osoite
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708303612Käytä tätä linkitykseen
Vertaisarvioinnin tila
Ei vertaisarvioitu
ISSN
2242-8070
Kieli
suomi
Julkaisussa
Yliopistopedagogiikka
Viite
- Koskinen, P., Maunuksela, J., Lehtivuori, H., Lämsä, J., & Löytäinen, T. (2017). Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua. Yliopistopedagogiikka, 24(1), 54-57. https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf
Copyright© Kirjoittajat & Peda-forum, 2017.