The Role of Academic Performance, Self-Concept of Ability and Gender in Adolescents’ Educational Plans in Finland
Päätekijät
Aineistotyyppi
Konferenssit
Artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaistu
2014
Aiheet
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
Julkaisija
American Educational Research Association (AERA)
Alkuperäislähde
http://www.aera.net/Publications/OnlinePaperRepository/AERAOnlinePaperRepository/tabid/12720/Default.aspx
Julkaisun pysyvä osoite
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201410233082Käytä tätä linkitykseen
Vertaisarvioinnin tila
Ei vertaisarvioitu
ISSN
0163-9676
Konferenssi
American Educational Research Association annual meeting
Kieli
englanti
Kuuluu julkaisuun
The Power of Education Research for Innovation in Practice and Policy : The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association
Viite
- Viljaranta, J., Räikkönen, E., Aunola, K., & Nurmi, J.-E. (2014). The Role of Academic Performance, Self-Concept of Ability and Gender in Adolescents’ Educational Plans in Finland. In The Power of Education Research for Innovation in Practice and Policy : The 2014 Annual Meeting of the American Educational Research Association. American Educational Research Association (AERA). http://www.aera.net/Publications/OnlinePaperRepository/AERAOnlinePaperRepository/tabid/12720/Default.aspx