Språklärares upplevda kompetens och känslor vid undervisning och bedömning av uttal : en jämförelse mellan lärare i svenska och andra språk
Heinonen, H., & Lintunen, P. (2024). Språklärares upplevda kompetens och känslor vid undervisning och bedömning av uttal : en jämförelse mellan lärare i svenska och andra språk. In J. Kolu, M. Bister, E. Hänninen, E. Ikonen, S. Karhu, & S. Pirhonen (Eds.), Svenskan i Finland 20 (pp. 63-78). Itä-Suomen yliopisto. Publications of the University of Eastern Finland : reports and studies in education, humanities, and theology, 27. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-5327-8
Published in
Publications of the University of Eastern Finland : reports and studies in education, humanities, and theologyEditors
Date
2024Copyright
© 2024 Författarna
Publisher
Itä-Suomen yliopistoParent publication ISBN
978-952-61-5326-1Conference
Svenskan i FinlandIs part of publication
Svenskan i Finland 20ISSN Search the Publication Forum
1798-5641Keywords
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-5327-8Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243948788
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Läsfärdighet på andraspråk : ett läsdiplom i svenska som andra inhemska språk för högstadiet i Mellersta Finland
Lari, Maiju (2020)Lukudiplomi kehitettiin kirjaston ja koulujen välisenä yhteistyönä Oulussa osana Opetushallituksen hanketta vuosina 1998–2001. Tämän jälkeen lukudiplomi on levinnyt ympäri Suomea – sen tarkoituksena on ollut houkutella ... -
Teaching classic put to the test : Do tongue twisters work for L2 pronunciation?
Tergujeff, Elina; Kuronen, Mikko (Wiley, 2023)Tongue twisters are a controversial pronunciation teaching classic. Whereas some see tongue twisters difficult and frustrating for learners, others find them fun and motivating. This study was inspired by these opposing ... -
„Keine Übung ist unbedingt schlecht, sie passt einfach nicht zu einem bestimmten Schüler“ : die Wortschatzarbeit im finnischen Deutsch- und Schwedischunterricht aus der Sicht der Lehrer
Sariola, Miira (2019)Voimme varmasti kaikki olla samaa mieltä siitä, että sanat ovat tärkeä osa kieltä. Niiden avulla kommunikoimme, joten sanat ja sanasto ovat tärkeä osa myös kieltenopetusta. Kielten oppikirjoissa on sanastoja, oppilaat ... -
Referens och artikelbruk på olika CEFR-nivåer hos finskspråkiga universitetsstudenter : en jämförelse mellan svenska och engelska
Lehtonen, Pirjo (2015)Tutkielmassani tarkastelen suomenkielisten yliopisto-opiskelijoiden kirjoitelmien nominilausekkeita. Selvitän, kuinka yliopisto-opiskelijat hallitsevat nominilausekkeiden referenssikategoriat ja artikkelit Eurooppalaisen ... -
Kodväxling och dess funktioner i klassrummet : en jämförelse mellan svensk- och engelsklärare på gymnasiet
Turunen, Anu (2013)Tämän tutkielman päämääränä oli selvittää, missä tilanteissa ruotsin- ja englanninopettajat käyttävät koodinvaihtoa lukiotunneilla ja millaisia funktioita näillä vaihdoilla on. Lisäksi haluttiin tutkia, eroavatko ruotsin- ...