Länsivienalaisen itkuvirren rytmiikan hahmottaminen rytmiformuloilla
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Oppilaan visuaalisen hahmottamisen vaikeudet opettajien kertomana : näkökulmina koulun arki ja matematiikan oppiminen
Kiiski, Kati (2022)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata alkuopetusikäisen oppilaan toimintaa koulun arjessa ja matematiikan opiskelussa, silloin kun visuaalisen hahmottamisen taidoissa on vaikeuksia. Lisäksi tutkimuksessa ... -
"Asiat ei liity toisiinsa hänen mielessään samalla lailla kuin muilla" : alakouluikäisen ADHD -lapsen visuo-spatiaalisen hahmottamisen haasteet arjessa vanhemman ja opettajan arvioimana
Elomaa, Sannamari; Suni, Hanna (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten vanhemmat ja opettajat määrittelevät visuo-spatiaalisen hahmottamisen haasteet, miten he kokevat ne ja, miten he vastaavat lapsen haasteisiin arjessa. ADHD -lasten ... -
Hahku-mentorit oppimisen ja arjen tukena
Ahvonen, Mari (2021)Tutkimus oli osa Niilo Mäki Instituutin Hahmottamisen kuntoutus (Hahku) -hanketta. Hankkeen tiimoilta järjestetään mentorikoulutusta toisen asteen ammattilaisille ja vapaaehtoistoimijoille. Hahku-mentorin tehtävänä on ... -
Ihmisen visuaalinen hahmottamiskyky ja fysiologisen datan esittäminen
Pänkäläinen, Terhi (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli saada ymmärrys siitä, miten ihminen ymmär-tää visuaalista dataa ja miten fysiologista dataa kannattaa visualisoida. Tutki-muksen teoriaosuudessa syvennyttiin ihmisen visuaaliseen havaitsemis- ... -
Hahmottamisen haasteet ja kuulumisen rakentuminen lapsen arjessa
Hakasalo, Mari (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä lapsen, jolla on hahmottamisen haasteita ja ADHD, arjesta. Keskeisenä nähtiin lapsen näkökulma, jolloin oire- ja ongelmakeskeisyydestä pyrittiin tietoisesti etääntymään. ...