Show simple item record

dc.contributor.authorHeiska, Minna
dc.date.accessioned2024-10-31T22:52:33Z
dc.date.available2024-10-31T22:52:33Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97976
dc.format.extent96 lehteä
dc.language.isofi
dc.subject.otherL'Oreal
dc.titleBrandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia : Case: L'Oreal Revitalift
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202411016825
dc.type.ontasotMaster's thesisen
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.contributor.laitosTaloustieteiden tiedekunta
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.subject.ysoauditointi
dc.subject.ysoimago
dc.subject.ysomielikuvat
dc.subject.ysobrändit
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1490
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11167
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7985
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p23851
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record