Suprajohtavuustransitioon perustuva säteilynilmaisin
Authors
Date
1999Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Joukkueurheilu maahanmuuttajien kotoutumisen tukena : kirjallisuuteen perustuva tutkielma
Pöyry, Sanna-Mari (2020)Kirjallisuuteen perustuvan tutkielman tarkoituksena on tarkastella, millaisia vaikutuksia joukkueurheilun harrastamisella on maahanmuuttajien kotoutumiseen, ja millä ehdoin vaikutukset toteutuvat. Tutkielmassa etsitään ... -
Konneveden kirkonkylän modernin rakennusperinnön inventointi : inventoinnin osana kulttuurihistoriallisiin ilmiöihin perustuva tietopohja
Myllykoski, Virpi (2015)Tämän tutkielman tavoitteena oli selvittää, millainen on Konneveden kirkonkylän moderni rakennettu kulttuuriympäristö. Konneveden kirkonkylän rakennetun kulttuuriympäristön kehitystä ja rakennuksia tarkasteltiin taidehistorian ... -
ISO 27001 -standardiin perustuva tietoturvajohtamisen hallintamalli THL:lle
Virta, Tiina (2020)ISMS eli tietoturvan hallintamalli on joukko prosesseja ja politiikkoja, joiden tarkoituksena on ohjata ja hallinnoida organisaation arkaluontoista dataa. Se vähentää riskejä ja turvaa jatkuvuudenhallintaa ja sillä ... -
Sijaintiin perustuva mainonta mobiililaitteissa kuluttajan näkökulmasta
Ruhanen, Aleksi (2015)Kuluttajan sijaintitiedon hyödyntäminen mainonnassa on todettu tehokkaaksi tavaksi hoitaa markkinointikommunikaatio asiakkaisiin. Tämä kirjallisuuskatsauksena toteutettu tutkielma käsittelee sijaintiin perustuvan mainonnan ... -
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
Varjosalo, Jeri (2016)Maailman muuttuessa digitaalisemmaksi koulu ja sen käyttämät menetelmät ovat muuttumassa. Yksi uusi menetelmä voisi olla digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen (DGBL). Tässä tutkielmassa käydään läpi, mikä tämä ...