Julkisyhteisön maine : case: Kuluttajavirasto
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
Nurmi, Ilona (2023)Tuotesuosittelujen lisäksi somevaikuttajat ovat viime vuosien aikana alkaneet hyödyntää suuren seuraajamäärän tarjoamaa kattavuutta sekä seuraajien kanssa muodostettua vuorovaikutussuhdetta yhteiskunnallisten asioiden ... -
Julkisyhteisön mediavälitteinen julkisuuskuva : Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Viherkoski, Emilia (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää julkisyhteisön saamaa mediajulkisuutta paikallistasolla sekä tarkastella tehtyjen viestinnän linjausten näkymistä julkisyhteisön viestinnässä. Tapaustutkimuksen kohteena oli ... -
Haluava, kykenemätön ja riskialtis : diskurssianalyysi Lääkärilehden sukupuolivähemmistöjen hoitoa käsittelevistä kirjoituksista
Uisma, Aino-Mari (2020)Lääkärien tavat puhua sukupuolivähemmistöihin kuuluvista on jäänyt pitkälti tutkimuksen marginaaleihin. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella tätä vähän tutkittua ilmiötä. Keskeiset kysymykseni olivat, miten ... -
Asunto ensin -periaate : hallinta ja hallinnallisuus asukkaiden näkökulmasta
Lehikoinen, Keijo (2015)Asunto ensin –periaate tarkoittaa pelkistetysti sitä, että sosiaalisista ja terveydellisistä ongelmista kärsivä pitkäaikaisasunnoton saa asunnon ilman että hänen täytyy ratkaista ongelmiaan sitä ennen, vaan asunto on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.