Case study: adaptation of a marketing plan in "Salute", a Greek private fitness club
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Public vs private universities in Nigeria : Market dynamics perspective
Olaleye, Sunday; Ukpabi, Dandison; Mogaji, Emmanuel (Routledge, 2020)Due to the scarcity of literature on developing countries of Africa, there is a need for a conceptual paper on the market dynamics perspective of the Nigerian public and private universities. The price signal influences ... -
Kuntosalin valintaan vaikuttavat tekijät
Ranilehto, Jessica (2022)Tässä pro gradu –tutkielmassa tarkastellaan kuntosalin valintaan vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksessa käsitellään kuntosalijäsenyyteen liittyvää ostoprosessia sekä motivaation merkitystä kuntosalille ... -
Managing marketing in the digital era : evaluation of agile methodologies in marketing
Pesonen, Elisa (2022)Maailma muuttuu radikaalia vauhtia, ja kaikki ympärillämme on digitaalisempaa joka päivä. Tämä vaikuttaa laajasti organisaatioiden toimintaan ja jopa ihmisten jokapäiväiseen elämään. Organisaatioilla on keskeinen tarve ... -
Setting the future of digital and social media marketing research : perspectives and research propositions
Dwivedi, Yogesh K.; Ismagilova, Elvira; Hughes, D. Laurie; Carlson, Jamie; Filieri, Raffaele; Jacobson, Jenna; Jain, Varsha; Karjaluoto, Heikki; Kefi, Hajer; Krishen, Anjala S.; Kumar, Vikram; Rahman, Mohammad M.; Raman, Ramakrishnan; Rauschnabel, Philipp A.; Rowley, Jennifer; Salo, Jari; Tran, Gina A.; Wang, Yichuan (Elsevier, 2021)The use of the internet and social media have changed consumer behavior and the ways in which companies conduct their business. Social and digital marketing offers significant opportunities to organizations through lower ...