Tapahtuman sponsorointi : kannattava sijoitus vai "Kankkulan kaivo"? : case: Helsingin yleisurheilun EM-kisat 1994
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Helsingin taidehallin ja Oy BMW Suomi ab:n sponsorointisopimus vuosina 1995-1999
Lahtinen, Johanna (2003) -
Kuusikon perhetukikeskuksen ammattilaisten käyttökokemukset 3x10D lastensuojelu-mittarista
Melander, Kristian (2023)Tutkimus käsittelee ammattilaisten käyttökokemuksia 3X10D Lastensuojelu -mittarista, joka on lastensuojelun asiakkaille suunnattu subjektiivista hyvinvointia ja lastensuojelun palvelukokemusta kartoittava mittari. Tarkastelen ... -
Kasvavan liikenteen kannattava kanava : Saimaan kanavan rahtiliikenne autonomian aikana
Auvinen, Sakari (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Kannattava ja eettinen kultakaivostoiminta Sierra Leonessa
Yambasu, Tiia (2012)Tällä tutkimuksella on haluttu selvittää länsimaalaisten ja sierraleonelaisten toimijoiden käsitysten pohjalta, kuinka eettistä Sierra Leonessa harjoitettu, omistajilleen lisäarvoa tuottava, ja kannattava ... -
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
Romppanen, Rene (2018)Palvelun laatu ymmärretään ennustavana tekijänä koetulle arvolle, joka taas ennustaa asiakastyytyväisyyttä ja käyttäytymisaikomusta. Jo vuosikymmenien ajan markkinointitutkimukset ovat olleet kiinnostuneita laadun, arvon, ...