Tapahtuman sponsorointi : kannattava sijoitus vai "Kankkulan kaivo"? : case: Helsingin yleisurheilun EM-kisat 1994
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Helsingin taidehallin ja Oy BMW Suomi ab:n sponsorointisopimus vuosina 1995-1999
Lahtinen, Johanna (2003) -
Kuusikon perhetukikeskuksen ammattilaisten käyttökokemukset 3x10D lastensuojelu-mittarista
Melander, Kristian (2023)Tutkimus käsittelee ammattilaisten käyttökokemuksia 3X10D Lastensuojelu -mittarista, joka on lastensuojelun asiakkaille suunnattu subjektiivista hyvinvointia ja lastensuojelun palvelukokemusta kartoittava mittari. Tarkastelen ... -
NUORTEN YLEISURHEILUN HEITTOLAJIEN HARRASTAJIEN TESTI- JA KILPAILUTULOSTEN VÄLISIÄ YHTEYKSIÄ
Krapi, Sonja (2018)Johdanto. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää 2002-2005 syntyneiden yleisurheilun heittolajien harrastajien kenttätesti- ja kilpailutulosten välisiä yhteyksiä. Tarkoituksena oli sel-vittää myös, onko urheilijan ... -
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
Romppanen, Rene (2018)Palvelun laatu ymmärretään ennustavana tekijänä koetulle arvolle, joka taas ennustaa asiakastyytyväisyyttä ja käyttäytymisaikomusta. Jo vuosikymmenien ajan markkinointitutkimukset ovat olleet kiinnostuneita laadun, arvon, ...