dc.contributor.author | Kettunen, Jaana | |
dc.contributor.author | Vuorinen, Raimo | |
dc.contributor.author | Kasurinen, Helena | |
dc.contributor.author | Kukkaneva, Eelis | |
dc.contributor.author | Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi | |
dc.contributor.editor | | |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T08:50:47Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T08:50:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Kettunen, J., Vuorinen, R., Kasurinen, H., Kukkaneva, E. & Ruusuvirta-Uuksulainen, O. (2024). Kompetensbeskrivning för professionella inom vägledning och handledning : Bedömningsformulär. <em>Rapporter och arbetspapper</em>.8. Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos. <a href='http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0165-4'>URN: URN:ISBN:978-952-86-0165-4</a> | |
dc.identifier.isbn | 978-952-86-0165-4 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94817 | |
dc.format.extent | 26 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | swe | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos | |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter och arbetspapper | |
dc.rights | CC BY-NC 4.0 | |
dc.title | Kompetensbeskrivning för professionella inom vägledning och handledning : Bedömningsformulär | |
dc.type | book | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-952-86-0165-4 | |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.identifier.doi | 10.17011/ktl-rt/8 | |
dc.type.coar | report | |
dc.relation.issn | 2954-1344 | |
dc.relation.numberinseries | 8 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Författarna och Pedagogiska forskningsinstitutet | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | ammatillinen kehitys | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | ohjaus (neuvonta ja opastus) | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p13158 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p178 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | |