Arvioinnin yhdenvertaisuuden vahvistuminen vaatii työtä, täydennyskoulutusta ja ohjeiden selkeyttämistä
Abstract
Opetussuunnitelman perusteiden tulee ohjeistaa selvästi, miten arvioinnissa eri tavoitteita painotetaan, miten kompensaatioperiaatetta käytetään ja miten työskentelyä arvioidaan, kirjoittavat Jonna Pulkkinen, Laura Ketonen ja Juhani Rautopuro päättöarvioinnin uudistamisen onnistumisesta.
Main Authors
Format
Articles
Newspaper article
Published
2024
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogikirjoitus/arvioinnin-yhdenvertaisuuden-vahvistuminen-vaatii-tyota-taydennyskoulutusta-ja-ohjeiden
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202403252606Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
2984-1607
Language
Finnish
Published in
Tiedonportti : Jyväskylän yliopiston tieteen digilehti
Citation
- Pulkkinen, J., Ketonen, L., & Rautopuro, J. (2024, 07.02.2024). Arvioinnin yhdenvertaisuuden vahvistuminen vaatii työtä, täydennyskoulutusta ja ohjeiden selkeyttämistä. Tiedonportti : Jyväskylän yliopiston tieteen digilehti. https://www.jyu.fi/fi/blogikirjoitus/arvioinnin-yhdenvertaisuuden-vahvistuminen-vaatii-tyota-taydennyskoulutusta-ja-ohjeiden
Copyright© Kirjoittaja 2024