Johdon tietojärjestelmän onnistumisen edellytyksiä
Authors
Date
1990Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tietojärjestelmän onnistumisen arviointi loppukäyttäjien näkökulmasta : tapaustutkimus
Hytönen, Kirsi (2018)Tietojärjestelmien merkitys on suuri nykypäivänä minkä tahansa organisaation toiminnassa. Yritysten ja organisaatioiden ollessa riippuvaisia tietojärjestelmistään, on niiden toimittava parhaalla mahdollisella tavalla ja ... -
Tietojärjestelmät johdon strategisena tukena asiakkuuksien suhteen
Riihisaari, Janni (2014)Riihisaari, Janni Tietojärjestelmät johdon strategisena tukena asiakkuuksien suhteen Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 29 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Kankaanpää, Irja Tietojärjestelmien ... -
Aspektikeskeinen ohjelmistokehitys - johdatus elinkaaren vaiheisiin
Kommeri, Tuomas (2009)Kommeri, Tuomas Pekka Viljami Tietojärjestelmätieteen kandidaatintutkielma Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2009, 31 s. Tämän tutkielman aihepiirinä on aspektikeskeinen ohjelmistojen kehittäminen. Tutkielmassa kuvaillaan, ... -
Aikuissosiaalityöntekijöiden onnistumisen kokemuksia : sosiaalityön mandaatit muuttuvassa yhteiskunnassa
Vuotila, Tuija-Maarit (2019)Tässä pro-gradu tutkielmassa tarkastellaan sosiaalityöntekijöiden onnistumisen kokemuksia aikuissosiaalityössä. Tavoitteena on selvittää, millaisia tavoitteita aikuissosiaalityöstä on löydettävissä, kuinka nämä tavoitteet ... -
Erot sukupuolen ja luokka-asteen välillä onnistumisen kokemuksissa ja vertaiskokemuksissa yhteenlaskun sujuvuudessa ja lukemissujuvuudessa alakouluikäisillä oppilailla
Nummi, Minna (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakouluikäisten 2–5- luokkalaisten tyttöjen ja poikien sekä luokka-asteen välisiä mahdollisia eroja oppilaiden onnistumisen kokemuksien (mastery experience) ja vertaiskokemuksien ...